Pelerin kap ve (kalıp çizimi)


Pelerin kapın daha öncede camel rengini dikmiştim.
Bu kez farklı olarak birde baykumaştan daha önce gelen simli pamuklu gri penye ile denedim.
İlk görselde üzerimde gördüğünüz penye kumaş!
Lacivert olanı da daha önce diktiğimle aynı kumaş cinsinde.
Dört mevsim kullanılabilecek bu modeli akan dökümlü kumaşlarla yapabilirsiniz.
İnstagramda ilk paylaştıgımdan bu yana kalıbı yoğun istek almıştı.
Söz verdiğim gibi yayında!
Ön ve arkayı üst üste kumaşı dörde katlayıp biçerek sonra ön bedenin ortasını kesebilirsiniz.
Plastik dişli farace fermuarı kullanırsanız ağırlı yapmaz!
Ön pervazı etek ucu bandını taktıktan sonra dikiyorum!
Penye kumaşta yıpranmasın diye cep kol kısımlarına tela yapıştırdım!

Görselleri büyüterek kalıbı aynen ölçüleriyle kumaşa aktarabilirsiniz.
Yeşil renkteki taralı kısımlar pervaz ve telayı temsil ediyor. Ayrı kesilecektir.
Bu ölçülerdeki Pelerin kapın 36 dan 44 bedene kadar herkese uyması en güzel kısmı:)

5 yorum:

Ayselce örgüler dedi ki...

harika olmuş açıklamasıda süper.diken, üreten ellerine sağlık.

Sema Turk dedi ki...

Çok güzel olmuş ben de böyle bir şey istiyorum ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Cok guzel olmuş bayildim bunu mutlaka denemeliyim (: yeni bloggerim bende bloguma beklerim http://kubraustasarim.blogspot.com.tr/?m=1

Unknown dedi ki...

Instagram adresiniz nedir

Unknown dedi ki...

Instagram kullanici adiniz nedir? 😌