Haşhaşlı Nokul




  • Un
  • Süt
  • Sıvı yağ
  • Tuz
  • Maya
  • Su
Ispanaklı börek yaparken artan iki bezeyle yapmıştım bu nedenle ölçü veremiyorum hepsi göz kararı!
Ilık suyla yoğrulan hamur mayalanmaya bırakılır.

  • Haşhaş sıvı yağla açılarak sürülebilir kıvama getirilir.
Haşhaşı bim'den almıştım hazır pakette satılıyor biraz sıvı yağ ekleyerek likit hale getirdim.


Dinlendirilip mayası gelen hamur bezelere ayrılıp açılır.
Haşhaş sürülerek rulo yapılır ve 2cm genişliğinde kesilerek tepsiye dizilir.
Yüzüne sıvı yağ sürülerek önceden ısıtılmış sıcak fırında yüzü hafif pembeleşinceye kadar pişirilir.
Uyarmadı demeyin öyle lezzetli oluyor ki çerez gibi ne kadar yediğinizin farkında olmuyorsunuz.
Afiyet olsun.

2 yorum:

nursen aksoy dedi ki...

Bayılırım,ellerinize sağlık...

berry dedi ki...

işte ben buna bayılıyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...