Eşofman takımı

Biliyorum çok ara verdim boş bıraktım buraları:(
8 ,9 aydır ciddi sağlık problemim var bu nedenle de dikiş dikemiyorum.Kendimi biraz iyi hissettiğim zamanlar bir kaç parça diktim bu eşofman takımı da onlardan biri.Haftada bir parça dikebilsem mutlu oluyorum aslında zira insanın çok severek yaptığı hobilerinden vazgeçmesi oldukça zor:(
Her şeyin başı sağlık dostlar gerisi hikaye, merak edip mail mesaj gönderen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum instagram biraz daha kolay geldiğinden daha güncel tutabiliyorum.

Eşofman kumaşını Kadıköy cuma pazarından almıştım oldukça kaliteli!
Kalıp kullanmadım aslında düz beden çizip boyunu çan şeklinde uzattım.
Kumaşım kıt kanaat yettiğinden arka etek ucuna band kullanmadım.
Pervaz da yok fermuarı dikip çevirdim.
Cepler her iki yanda var.
Pantolon içinse bol paça kot pantolonumu koyup biçtim.
Bir iki saat içinde biçip dikilebilecek kolay parçalar seçiyorum, bu kadar dikebildiğim için bile çokkkkk mutluyum:)

2 yorum:

hobikolik dedi ki...

Geçmiş olsun, dönmenize sevindim.

Fatma Basaran dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun. Rabbim acil şifalar versin. En başta evvela sağlık o olmayınca herşey yarım kalıyor. Yine de şükür bu kadar dikebilyorsunuz sevgiler:)