Tesettür mayosu

Modeli daha önce elimde bulunan tesettür mayosundan.
Kumaş orta kalınlıkta dalgıç. Siz tercih ederseniz en ince mayo kumaşı kalınlığında olanı seçin , Benimki biraz kalın oldu.
Kalıp olarak, üst beden reglan kol aşağı doğru  (A) formunda açılıyor.
Diğerini üzerine koyarak biçtimden yine kalıp yok:(
 En önemli kısmı başlığın bedenle birleşik olması.
Başlık kalıbını, piyasada namaz kılarken takmak için satılan bonelerin kısa ve arkası lastikli hali gibi düşünün
Boyun uzatılarak başlıkla birleştiriliyor.
Kol ağzı bantlı, etek ucunu da hafif kavisli kestim.
Alt beden klasik pijama beli lastikli.
İç kısma astar kullanmadım, bikini giymeyi tercih ediyorum,siz isterseniz file kumaştan yapabilirsiniz..
Dalgıç kumaş dikerken birhayli zorladı makine düz dikişle (2 ,dikişboyu) sık dikebildim.
Başlıkta makara lastik kullandım.


Hiç yorum yok: