Kapitone mont


A formunda penssiz dümdüz çizip biçtim
🍂Beden ölçünüze istediğiniz kadar bolluk payı verebilirsiniz 
Ben göğüste 14 cm, bel 12 cm, basende ise 20 cm verdim.
🍂Kollar, 36 beden bir ceketin çift kol kalıbı
🍂Kapitone kumaşı boyuna kullandım


🍂İç astarında beden polar kumaştan kollar ve kapişona astar kumaşı tercih ettim.
🍂Kürk kısa tüylü dikimi de biraz karışık fakat erkek gömleklerinin roba kısmını diker gibi yaparak çevirdim. 
Uzun tüylü kürkler için biye dikim mantığını kullanıp kumaş ve astar arasına alınmalıdır.
🍂Yakanın kabarık ve dolgun olması için çift kat kapitone yaptım
Ne kadar sıcak tuttuğunu söylememe gerek yok sanırım

Mekan Bolu Abant

4 yorum:

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Turkiye icin cok kalin olmus, gonder gelsin:)))
Sahane gorunuyor, bakarken isindim. Ellerinize saglik.

Unknown dedi ki...

Slm marifetli bayan. Mont cok guzel dikilmis, ellerinize saglik. Bende kendimce dikıyorum, inşallah mont dikeceğim zaman da gelir ��.

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş 😍😍
Acemi bi dikisseverim ilk defa mont dikecegim insallah güzel bilgileriniz için teşekkürler

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş ����
Acemi bi dikisseverim ilk defa mont dikecegim insallah güzel bilgileriniz için teşekkürler