Tesettür mayosu ve başlığı nasıl dikilir

Daha önce kullandığım tesettür mayosunu ve dikimini paylaşmıştım.
Fakat üst beden ve başlığın detaylı kalıbını çok isteyenler için yeniden paylaşıyorum

 ✂️✂️✂️✂️Bedenin boyun ölçüsünü yazmayı unutmuşum 9cm olacak!!!!
Kumaş: ince dalgıç 
✂️36-42 beden arası bu ölçülerle çalışabilirsiniz
Daha büyük bedenlerde kendi ölçünüze göre genişletip uzatabilirsiniz.
✂️Başlık standart ölçülerde sayılır büyük kafa yapısına sahipseniz başlığı 1 er cm en-boy büyütebilirsiniz.
✂️Kol ve ön bedende ön kol oyuğunu unutmayın!

 ✂️Kol ile beden arasına farklı bir kumaşla biye eklenilebilir. (ben çalıştım)
          ✂️Alt için standart eşofman altı modelinde paçaları bantlı olarak takım çalıştım.
                                  ➡️İçine bikini ile kullanıyorum
                                  ➡️Saç bandını mutlaka yapın! uzun yada kısa her türlü saç modelinde çok rahat oluyor.

Fotoğrafların ekran resmini almanızı tavsiye ederim, zira piyasada benzerini görmediğim kaç yıldır kullandığım çok rahat bir model.


➡️Üzerine dantel kumaşla salaş yelek (üzerimdeki hali instagram galerimde mevcut) ile kullanıyorum ıslandığında yapışmadığı için nahoş görüntüler olmuyor.



Hiç yorum yok: