Bebe Yakalı Süet Bluz

Kumaş süet,sadece 1 metre idi.
Model buradaki elbisenin bedenini uzatıp yakayı biraz daha açarak yapılmış versiyonu.
Yaka ve pervaz yapım aşamaları burada.
Ön yakada pervaz dikişini yaparken yakanın yüzünden görünmemesi için ortadaki (oklarla gösterdiğim) kısmı boşluk bırakıyorum.İçeriden elde bastırabilirsiniz.
Yaka arkasını birit ilikle kapattım.
Kol ağızlarına overlokla lastik dikip çevirdim ve düz makine çektim..
Kumaş elastik olmadığından yandan kol altına gizli fermuar taktım.
Benim gibi hassas biriyseniz fermuar dişleri içeride kalan kısmı rahatsız eder, kol altında ayrı bir parçayı biye gibi yaparak sadece fermuar ucuna diktim.
Etek ucunda kumaşın yetersiz kalmasından dolayı kıvırma payı için 5 cm genişliğinde ayrı bir parça ekledim.


16 yorum:

Huzur Moda dedi ki...

Yine cok bilgilendirici bir post olmus abla.ellerine saglik.cok temiz is cikartiyorsun.supersin

Blogcu Sultan dedi ki...

çok güzel olmuş bu, ben bayıldım:)

meleğin oyuncakları dedi ki...

eline sağlık zeynep abla güle güle kullan inşaallah :)

fatma dedi ki...

yazılarınızı nasıl hevesle acar oldum bişey öğrenecğim diye:)ALLAHrazıolsun..

negüzelnetemiz dikiyorsunuz maşallah.kıskanmaktayım:)

Özgür Tatlar dedi ki...

gule gule kullanin ne hos olmus.

Unknown dedi ki...

1 mt kumaştan çıkan şık bluza bayıldım:)) çok güzel ve herzamanki gibi kusursuz çok temiz her ayrıntı düşünülmüş.ellerine sağlık canım

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ay ablam kızım ne zamandır bebek yaka buluz istiyo aklıma düşürdün.
ellerine sağlık:))

zeynep dedi ki...

Huzur Moda @ Teşekkür ederim canım..

Tokideki ses @ Mersi;)

meleğin oyuncakları @ Sağolasın canım sen hala dünyaya dönüş yapmadın mı?

fatma @ ah ne güzel cümleler bunlar, Allah sizden de razı olsun katkım oluyorsa ne mutlu bana..

özgür Tatlar @ Teşekkürler.

sewda @ Evet canım o kadarcık:) teşekkür ediyorum..

meleğin oyuncakları dedi ki...

tam anlamıyla dönemedim zeynep abla :)

Shelby dedi ki...

Çok şık bir bluz olmuş:)

Unknown dedi ki...

İŞLERİNİZ ÇOK GÜZEL VE TEMİZ İŞ GÖRÜNÜYOR SİZİ ..TAKİPTEYİM ... BENDE BEKLERİM

huuuubakbi dedi ki...

çok hoş olmuş keşke dikiş bilseydim

deeptone dedi ki...

ya baksana nette satsana yaptıklarını. örneğin etsy'de dükkan aç bi tane.
:)

sedaca dedi ki...

zeyneepp uzun zamandır bloglara bakamıyordum, gene ağzım açık baktım yaptıklarına, dikip sat bunları noolluurrr :)))
o portföylere bittim..

siyah kuğu dedi ki...

Çok beğendim,ellerine sağlık.

zeynep dedi ki...

meleğin oyuncakları @ silekelen kendine gel bakım sen:)

Seher Taşçı @ Teşekkürler..

Mutluluklar Sokağı @ Teşekkür ederim elbette gelirim..

mormenekşeler @ Öğrenirsiniz..

deeptone @ Düşünüyorum da vaktim olsa:)

sedaca @ Herkes aynı şeyleri söylüyor ya var bir hayr demek):

siyahkuğu @ Teşekkürler..